IPD 008: 5 Sposobów Na Utworzenie Bazy Mailingowej Swoich Klientów
Paź13

IPD 008: 5 Sposobów Na Utworzenie Bazy Mailingowej Swoich Klientów

Podziel się ...Podcast: Inteligentny Pasywny Dochód Dzisiaj powiedziałem chyba trochę za DUŻO, ale cóż – poszło :) Z dzisiejszego odcinka dowiesz się dlaczego postanowiłem budować swój biznes w oparciu o internet i bazę subskrybentów i jakie wyniki finansowe każdego miesiąca dostarcza mi ta baza. Powiem o tym jak budowałem swoją pierwszą bazę, a także zdradzę Ci sposoby automatyzacji biznesu w sieci, czyli jak zrobić, aby Twój...

Czytaj więcej
7 Błędów, Które Zabijają Twoje Wyniki w Kampaniach E-mailowych i Proste Sposoby Ich Naprawienia
Paź11

7 Błędów, Które Zabijają Twoje Wyniki w Kampaniach E-mailowych i Proste Sposoby Ich Naprawienia

Podziel się ...Interesują Cię Wysokie wyniki w kampaniach e-mailowych? GENIALNIE! Aby tak się stało musisz wiedzieć czego nie robić, aby wysokie wyniki były kwestią czasu w dosłownie każdej branży! Problem, o którym dzisiaj będę pisał jest tak stary jak stary jest e-mail marketing, a mimo tego wspomniane błędy są nagminnie popełniane przez osoby wysyłające maile w celu zwiększenia swoich przychodów (no bo po co miałbyś wysyłać maile...

Czytaj więcej
Kiedy i Jak Wysyłać Swoje Maile
Paź05

Kiedy i Jak Wysyłać Swoje Maile

Podziel się ...Jeśli nie otwierają Twoich e-maili to wiedz, że… Każdy właściciel firmy działającej w internecie szuka sposobów generowania większych dochodów z kampanii e-mailowych, bo niewątpliwie jest to jeden z kluczowych sposobów kontaktu ze swoimi klientami. Dobrze jest, aby od samego początku trzymać się kilku podstawowych punktów, dzięki którym przyzwyczaisz subskrybentów do otwierania Twoich e-maili. Jeśli subskrybenci...

Czytaj więcej
7 Sposobów Na Zwiększenie KONWERSJI e-maili
Wrz30

7 Sposobów Na Zwiększenie KONWERSJI e-maili

Podziel się ...O co chodzi z tymi mailami, czyli jak liczyć konwersje? Odpowiedz sobie na pytanie – o ile więcej byłbyś w stanie zarobić, gdybyś uzyskał więcej kliknięć w każdym wysłanym mailu? Dla przykładu masz 1000 adresów mailowych. Wysyłasz maila, w którym link kieruje na stronę ofertową. Z 1000 osób w link klika tylko 5% czyli 50 osób. Kupuje 5% z tych 50, którzy widzieli stronę, czyli 2-3 osoby. Jeśli jest to produkt o...

Czytaj więcej
[data-image-id='gourmet_bg']
[data-image-id='gourmet_bg']
[data-image-id='gourmet_bg']
[data-image-id='gourmet_bg']
[data-image-id='gourmet_bg']
[data-image-id='gourmet_bg']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']