Gdy Tunel Sprzedażowy Nie Działa

Podziel się ...
Share

Gdy Tunel Sprzedażowy Nie Działa – co zrobić, by go ulepszyć?

Jak już zapewne wiesz, tunele ( inaczej lejki) sprzedażowe są jednym z najlepszych sposobów by osiągnąć dobrą konwersję. Jednakże, musisz wiedzieć jak je budować, by wyciągnąć jak najwięcej ze swojej strategii marketingowej.

Popularne błędy:

Jeśli kiedykolwiek budowałeś lejek, ale nie otrzymałeś oczekiwanych rezultatu, poniżej przedstawiam listę powodów, dla których mogło tak się stać:

1. Nie starasz się i oczekujesz natychmiastowych rezultatów. Robienie biznesu zawsze wiąże się z nakładem pracy, czy nam się to podoba czy nie. Nie zniechęcaj się, będzie warto!

2. Pomysł na Twój lejek nie jest kreatywny. Inspirowanie się pracą konkurencji nie zawsze jest złym pomysłem. Jednak gdy ludzie widzą to samo ogłoszenie w kółko, wszędzie, gdzie się da, zaczynają się nudzić i ignorują podobne treści. Bądź twórczy!

3. Zły copywriting. Jak pewnie zdążysz się przekonać w swoim czasie, język jest potężnym narzędziem. Nie przeceniaj jego siły, jeśli chcesz być dobry w marketingu. Chwytliwy temat i historia, która się za nim kryje działają cuda. Jeśli Twój przekaz jest zbyt oczywisty, ludzie nie zainteresują się Twoją ofertą. Bądź tajemniczy i zaciekaw potencjalnych klientów.

tunel sprzedażowy

4. Brzydki design. Może wybrane zdjęcie jest niskiej jakości, może jest zbyt wiele informacji, może tło jest nie takie jak być powinno. Jeśli przekaz nie jest przejrzysty i wizualnie dobry, ludzie nie będą klikać.

5. Kiepska oferta. Jeśli sprawdziłeś wszystko i myślisz, że jest idealnie, to może z Twoją ofertą jest coś nie tak? Poeksperymentuj z nią, dodaj produkty, popraw, lub obniż cenę.

Jeśli budowę pierwszego lejka masz jeszcze przed sobą, staraj się nie popełniać powyższych błędów, a będzie dobrze!

Co Zrobić By Stworzyć Dobry Tunel Sprzedażowy

 

1. Reklamuj się. Czy kupisz ogłoszenie na Facebooku, Google Ads, czy rozpoczniesz reklamowanie na blogu, upewnij się, że ludzie widzą, że masz dobrą ofertę i chcesz się nią z nimi podzielić.

2. Spraw, żeby strona wizualna była przyciągająca. Jak wspomniałem wyżej, dobry design jest kluczem do sukcesu. Nie musisz być profesjonalistą, by robić dobre reklamy. Jeśli używasz ClickFunnels, to z łatwością stworzysz pięknie wyglądającą stronę lądowania i cały tunel. Ich oprogramowanie jest super proste w obsłudze i przyjazne dla początkujących.

3. Przetestuj tunel i stawaj się coraz lepszy. Jeśli którykolwiek z kroków nie działa, popraw go i spróbuj jeszcze raz. Praktyka czyni mistrzem!

4. Obniż cenę, jeśli to konieczne. Wyższa cena nie zawsze oznacza wyższy zarobek. Może być dokładnie na odwrót. Jeśli więcej klientów kupi Twoją ofertę po obniżonej cenie, zarobisz więcej niż gdybyś miał sprzedać dużo mniej ofert w wyższej cenie. Dostosuj wartość do ceny i dobrze je wyważ. Nie obniżaj cen na stałe, ale znajdź złoty środek dla Twojej oferty.

Zapamiętaj

Nie musisz być doświadczonym marketerem, by zbudować tunel, który przyniesie Ci pieniądze. Jednak musisz być wytrwały, cierpliwy i dowiedzieć się, co najlepiej działa dla Twojego biznesu. Pozostań zmotywowany, a osiągniesz rezultaty o których zawsze marzyłeś!

Podziel się ze mną opinią na ten temat, jestem ciekawy Twojego zdania! Nie zapomnij także zapisać się do Newslettera, by nie przegapić informacji o przyszłych projektach.

(Visited 21 times, 1 visits today)
Podziel się ...
Share

Skomentuj:

komentarzy

Greg

Author: Greg

Od lat Grzegorz skutecznie pomaga wielu ludziom budować internetowe biznesy, które generują pasywne dochody. Pasjonuje się automatyzacją w biznesach i jest autorem książek o tematyce tworzenia firm w internecie. Osobiście nadzoruje prace swoich podopiecznych, dzięki czemu mogą cieszyć się nieprzeciętnymi wynikami. Na blogu Inteligentny Pasywny Dochód za pomocą wpisów i podcastów dzieli się swoja wiedzą, aby inni mogli z niej korzystać realizując swoje zamierzone cele.

Share This Post On
468 ad

Pozostaw odpowiedź

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
error: Content is protected !!
Share This
[data-image-id='gourmet_bg']
[data-image-id='gourmet_bg']
[data-image-id='gourmet_bg']
[data-image-id='gourmet_bg']
[data-image-id='gourmet_bg']
[data-image-id='gourmet_bg']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']
[data-image-id='gourmet']